[TYPO3-UG Dutch] tt_news op iedere pagina met eigen templatefile

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Wed Oct 31 14:15:31 CET 2007

Ja, ik zag 'm binnenkomen toen ik op 'send' drukte ;-)

Mijn gouden tip voor dit soort zoektochten: gebruik de TypoScript
Object Browser altijd even om te kijken of je instellingen wel echt
op de juiste plek worden gezet. Ik zit er niet zelden een flink stuk
naast ;-)

Groet,

Bart

Op 31-okt-2007, om 14:05 heeft Jordan van Bergen het volgende
geschreven:

> Hoi Bart,

> Ik was je nog net voor met het antwoord plaatsen ;-) Zo simpel soms.
> Gelukkig kostte het me maar 30 minuten dit keer ;-)
>
> Groeten,
> Jordan van Bergen

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen