[TYPO3-UG Dutch] Ruimte onder plaatje, plugin

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Oct 30 15:44:41 CET 2007

Als een nieuw element toevoeg moet je de titel invullen.
In het vak daar boven sta een invoerveld voor "voor "en "na"
Hier kan je het aantal pixels invoeren dat je wil dat er voor of na het
volgende element komt.

Gr Leen

--
<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 <br>
gsm. 06-19079010</td>