[TYPO3-UG Dutch] Ruimte onder plaatje, plugin

Henk-Peter Koster peter.koster.spamtrap at spamtrap.industrial-tsi.com
Tue Oct 30 12:27:38 CET 2007

Hallo nieuwsgroep,

Mijn eerste vraag hier, want na vluchtig de op de nieuwsserver aanwezige
nieuwsberichtjes te hebben doorgelezen (jan 2004 ;-))) zag ik deze vraag
niet beantwoord, daarom....

Wanneer ik in de typo3 edit mode zit switch ik voor probleemoplossing
vaak met de <> knop naar html-mode. Toch lukt het me niet om op deze
manier een hardnekkig opmaak 'foutje' te wijzigen: op http://
www.industrial-tsi.com probeer ik plaatjes bij te voegen onderaan ieder
item maar als ik dat heb gedaan dan kan ik geen harde returns toevoegen
met bijv. <p>&nbsp;</p>, kortom het plaatje staat en blijft onderaan. Het
evt. volgende item staat dan direct onder dat plaatje en dat is niet mooi.

Hetzelfde soort euvel heb ik onderaan een plugin, zo wil ik in de
rechterkolom van http://www.industrial-tsi.com/index.php?id=139 graag
onder de 'Better loginbox' een nieuw item zetten, maar daar moet wel wat
ruimte boven. Ook dat lukt niet; kan ook niet vinden in welke dir de
plugin staat zodat ik desnoods de tekst in de plugin zelf kan veranderen.
Wie weet raad?

--
groet, Henk-Peter

Eclipse demonstratie >> Meld je gratis aan
http://www.industrial-tsi.com/