[TYPO3-UG Dutch] template en EXT+

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Sat Oct 27 09:20:25 CEST 2007

Dag Willem,

Of het verkeerd is, weet ik niet.
In ieder geval zou ik de root template niet onder include kiezen. Volgens
mij wordt de root template automatisch doorgegeven naar de subparts van de
pagetree. En als daar ergens een +ext template staat schrijft de laatste
over de instellingen van de root heen (kun je heel mooi met template |
dropdown Typoscript Object Browser bekijken)
Ik vermoed (niet getest) dat je door de root weer te "includen" de +ext weer
overschrijft.

Vr. groet, Eef