[TYPO3-UG Dutch] Leden van een groep tonen

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Oct 26 12:07:00 CEST 2007

Hoi Bart,

Of ik snap je vraag niet of jij snapt de uitleg niet van de message waar
je naar linkt.
Daar wordt toch precies beschreven wat jij wilt?
Namelijk alle gebruikers selecteren die in een bepaalde groep zitten.

Waarom dat niet handig zou zijn als ze in meerdere groepen zitten snap
ik niet.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg