[TYPO3-UG Dutch] Commerce

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Tue Oct 23 13:24:30 CEST 2007

Dag Barbara,

Ik raad je ten eerste aan om je te abonneren op de nieuwsgroep:
typo3.projects.commerce

De groep is aardig actief de laatste tijd. Op de groep vind je ergens
een draad met de titel: "How-To: multiple images"

Daarin bieden Dimitry Pikhno en Franz Koch oplossingen voor je
afbeeldingen vraag/probleem/stelling ;-)

Ik ben begonnen met het opzetten van een WIKI pagina met een commerce
tutorial: http://wiki.typo3.org/index.php/Commerce

Daar kun je misschien ook nog wat handige tips vinden.

Het '¬' tekentje kun je laten verdwijnen door in 'lijst modus' te gaan
naar de root van je site (de wereldbol).

Daar zoek je naar het 'currency' record: Euro. Open het record en
vervang de rare tekentjes door het euro teken. Het gaat hier om 'Symbol
left'. Je kunt ook het Sub symbol left op ct zetten.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/