[TYPO3-UG Dutch] Commerce

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue Oct 23 10:50:58 CEST 2007

Ik ben nu bezig met commerce en heb een paar vraagjes:

- Als ik in een product meerdere foto's zet, dan laat hij geen foto's zien.
Als ik er één in zet, laat hij die wel zien. Dit lijkt me niet de bedoeling.
(ok, niet een vraag, maar ik wil wel antwoord :P)

- Ik gebruik de voorbeeldtemplates. (Ik heb de ###NO_STOCK### gedeeltes er
al uitgehaald.) En als ik dan een product zie in de frontend, dan staat er
"1   â,¬ 15,00  â,¬ 0,00". Die 15 is de prijs die ik heb ingevuld, maar wat
is de rest en wat doen die ¬ daar?

- Kan ik de volgorde van de Articles van een product niet wijzigen? (behalve
door ze opnieuw aan te maken)

Later meer, denk ik :)

Alvast bedankt,
Barbara