[TYPO3-UG Dutch] website in website

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Oct 22 17:39:27 CEST 2007

Hallo,

Ik heb in een website een gedeelte die ik als aparte website wil laten
zien. Voor het gemak noem ik het grote en kleine website.

De kleine website is een stukje van de paginaboom van de grote website.
Nu wil ik dat als je de domeinnaam van kleine website gebruik dat je
alleen dat stukje van de paginaboom zie.
En als je de domeinnaam van de grote website gebruik dat je dan alles zie.

Ik heb in de template van de kleine website "is root" aangevinkt maar
als je dan de domeinnaam van de grote  gebruik en je klik op kleine
website dan valt de paginaboom weg naar kleine website, en dat is niet
de bedoeling.

Dit mag alleen als je de domeinnaam van de kleine gebruik.
En als je de domeinnaam van de grote gebruik moet ten alle tijden de
hele paginaboom zichtbaar blijven.

Kan dit?

Gr Leen