[TYPO3-UG Dutch] Warning: ereg(): Invalid preceding regular expression in /var/www/html/t3lib/class.t3lib_tsparser_ext.php on line 1105

Filip Wouters filip.2point at gmail.com
Sat Oct 20 15:26:59 CEST 2007

Hoi groep,

Zonet een nieuwe installatie gedaan van Typo3 4.1.2.
Wanneer ik nu bepaalde zaken (eender wat!) wijzig via de constant editor
krijg ik volgende foutmelding:

Warning: ereg(): Invalid preceding regular expression in
/var/www/html/t3lib/class.t3lib_tsparser_ext.php on line 1105

Ik heb reeds mijn .htacces bestand verwijderd en de cache files zijn
eveneens verwijderd zonder resultaat echter.
Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?
Alvast bedankt voor tips die me in de goede richting kunnen duwen.

Filip