[TYPO3-UG Dutch] lege BE pagina na creeren content element

Michiel Roos michiel at netcreators.com
Fri Oct 19 12:35:40 CEST 2007

Frank Sonck wrote:
> Dag Michiel,
>
> Dank voor je reactie. Probleem is dat mijn toegang tot de server
> voorlopig beperkt blijft. Dus php.ini veranderen of error_log bekijken
> lukt niet. Ik zou dus binnen typo3 zelf moeten debuggen om die fatal error
> te kunnen bekijken. Ik heb intussen al heel wat gezocht op web en in
> documentatie maar niet meteen wat gevonden ivm hoe zoiets aanpakken. Heb
> jij (of nog iemand) een tip?
>
> Vriendelijke groeten,
> Frank

Beste Frank,

Maak een 1 op 1 kopie van de site en database op een server waar je wel
kunt debuggen.

Of

Verzoek je hosting provider tijdelijk 'display_errors=On' in te
schakelen alleen voor jouw site/vhost.

Met vriendelijke groet,

Michiel Roos

--
Netcreators BV :: creation and innovation
www.netcreators.com

Interesse in werken bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/