[TYPO3-UG Dutch] _RTE.default.showButtons in Kickstarter 2

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Oct 19 12:13:09 CEST 2007

Ik zie daar helaas niets waar ik wat mee kan. Die pagina is denk ik ook voor
als je een htmlArea op je website wilt hebben, niet in een extensie.

Barbara

"Daniel Doesburg [netcreators]" <daniel at netcreators.com> schreef in bericht
news:mailman.1.1192787651.9394.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...