[TYPO3-UG Dutch] RealURL probleem

Bas van der Togt bas.vander.togt at efocus.nl
Thu Oct 18 18:29:14 CEST 2007

Beste lijst,

Ik heb al enige tijd een probleem met RealURL bij een site welke 4 talen
ondersteund. Het probleem is dat soms (niet altijd) het verkeerde pad in
de adres balk wordt getoond. Als je naar website.de gaat worden de
duitse teksten getoond, als je naar website.com gaat de engelse, enz enz

voorbeeld als ik een engelse pagina opvraag:
www.website.com/nl/pagina/subpagina

zou moeten zijn:
www.website.com/en/page/subpage

Zoals je hierboven ziet is het pad nederlands, echter wordt wel de
correcte engelse tekst getoond.

Is iemand bekend met dit probleem? Zo ja, dan ben ik benieuwd hoe je dit
hebt opgelost.

gr,
Bas