[TYPO3-UG Dutch] lege BE pagina na creeren content element

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Wed Oct 17 01:25:05 CEST 2007

Dag allemaal,

Bij een site die tot nu toe ok draaide heb ik nu het volgende
probleem: als ik in Page module een nieuw content element creëer van type
text of text/w image dan krijg ik vervolgens een lege pagina, dus géén
flexform om het CE te configureren. Bij de andere CE's lukt dat wél.
Als ik daarna opnieuw via Page module naar die pagina kijk staat het text
CE er wel maar als ik het alsnog probeer te editen: weer lege pagina.

De site draait typo3 versie 4.1.2. Downgraden van Templavoilà van 1.3.3.
naar 1.3.0. helpt niet. Tot nog toe werkte het dus trouwens wél, ook onder
die 4.1.2. en 1.3.3. versies.
Ik vermoed dat ergens iets fout is gegaan rond het moment dat
ik een test met Flexible Content Elements heb gedaan. Dat werkte trouwens
prima: ik kon zo'n FCE creëren op een pagina en via een flexform netjes
configureren.

Heeft iemand een tip om dit probleem aan te pakken?

Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Frank