[TYPO3-UG Dutch] newsitem altijd hidden

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Oct 15 10:34:53 CEST 2007

Frans Saris schreef:

> als je het volgende toevoegd aan de User TSconfig zijn de bericht
> standaard zichtbaar:
> TCAdefaults.pages.hidden = 0

Dank je wel. Erg eenvoudig dus. Jammer dat zulke opties zo moeilijk te
vinden zijn. Dat geldt voor documentatie soms ook. Zo worstel ik bv nogal
met de tt_news module. Heb de dox gelezen, maar het grootste deel bestaat
uit opties. Ik ben met name geïnteresseerd in het veranderen van de 'look'
Ik moet dus (a) weten *hoe* je een user CSS file opgeeft (ipv de default
static) en dan nog resten me vragen. zo lees ik dat 'all kinds of
mediafiles can be assigned to news-articles' Maar ik lees in de manual
nergens hoe je dat dan doet.

Het zelfde geldt voor images. Ik zou het liefst een aantal images in een
newsitem invoegen en die willen plaatsen zoals ik dat wil. Dat kan in een
normale webpagina ook, maar in een newsitem lijkt de besturing van images
te ontbreken. Ze verschijnen als een rijtje langs de rechtermarge.
Is het plaatsen van images op een zelf te kiezen lokatie in een
nieuwsbericht eigenlijk wel of niet mogelijk?

Welke informatiebron is er over tt_news anders dan de manual, die wel in
detail op dit soort vragen ingaat?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
++ http://nagual.nl/ | Solaris 10 / Nevada