[TYPO3-UG Dutch] de list functie van module news filters html weg

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Oct 14 23:30:16 CEST 2007

Ik heb gemerkt dat een aantal zaken zoals H1,H2 (headers) als ook
van de module tt_news

De <br /> functioneert weer wel in het volledige bericht.
Ik vind dit lastig omdat je op die manier een onjuist beeld kan krijgen
van een bericht in het overzicht.

Kan iemand mij vertellen *waar* dit filteren wordt geregeld?

Verder vind ik de paragraaf <p> interlinie erg ruim, maar dat kan naar
ik aanneem in de CSS file worden bijgesteld.

Met welke TS regel geef je trouwens een eigen t_news CSS file op?

Dank voor alle hulp. Ik lees echt alle handleidingen, maar sommige
dingen zijn moeilijk te vinden.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + Solaris 11 09/07 ++