[TYPO3-UG Dutch] DB check vraagje

Dick Hoogendijk dick at nagual.nl
Sun Oct 14 16:32:37 CEST 2007

On Sun, 14 Oct 2007 08:09:42 -0500
ries van Twisk <typo3 at rvt.dds.nl> wrote:

> ik geloof dat er een extensie is die deze records
> ook daadwerkelijk uit je database kan verwijderen.
>
> Maar als het om 23 pagina's gaat zou ik me daar niet zo veel zorgen
> over maken.

Dat weet ik wel :-) En echt druk maken doe ik ook niet, maar ik ben
gewoon nogal een piet-lut in die dingen. Het "staat niet", dus als het
weg kan dan haal ik het weg <grijns>.

Enig idee wat de naam van die extensie is?  Dan probeer ik het in een
van de oefen (local) sites wel even uit.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + Solaris 11 09/07 ++