[TYPO3-UG Dutch] Direct mail wordt niet verzonden bij bepaalde grootte

Eduard Renger eduard at renger.info
Thu Oct 11 13:01:23 CEST 2007

Beste lijstdeelnemers,

Ik heb een probleem met het versturen van direct mails. De situatie is
alsvolgt.
Ik heb een pagina die bestaat uit meerdere gewone content elementen (type
tekst) in totaal 13.

Zodra ik de pagina via een testmail als direct mail wil verzenden, wordt er
niets verzonden (dit kan ik zien in de maillog van de mailserver). Wanneer
ik een aantal van de content elementen verberg, wordt de mail wel
verzonden. Nu zou je denken dat dat ligt aan de inhoud van het content
element, maar het lijkt er op dat het ligt aan de totale lengte van de
pagina. Als ik namelijk een paar lange elementen verberg wordt de mail wel
verzonden, maar als ik een zelfde aantal korte elementen verberg, wordt de
mail niet verzonden. Als ik dan wat meer korte elementjes verberg gaat de
mail er wel weer uit.

Er lijkt dus een limiet te zitten op de lengte van de pagina, of de
hoeveelheid data liever gezegd. Ik heb op bugs.typo3.org gekeken, in de
manual en op de direct mail newslist, maar ben het probleem niet
tegengekomen.

Weet iemand van jullie een oplossing?

Overigens deed dit probleem zich voor bij de vorige versie die ik had van
direct mail, en na te updaten naar de nieuwste versie doet het zich nog
steeds voor. Daarnaast worden plaatjes e.d. gewoon meeverzonden (als ik
genoeg elementen verborgen heb), en maak ik geen gebruik van categorieen.

Bedankt voor de hulp.

mvg
Eduard Renger