[TYPO3-UG Dutch] Domeinnaam pointen naar juiste taal

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Wed Oct 10 18:43:49 CEST 2007

Hoi Lars,

je hebt als het goed is in je TS een aantal voorwaarden staan die
lijken op onderstaande:

[globalVar = GP:L = 0]
	config.sys_language_id = 0
	config.language = en
	config.local_all = english
[globalVar = GP:L = 1]
	config.sys_language_uid = 1
	config.language = nl
[global]

Misschien dat je deze aan kunt vullen met zoiets:
[globalString = HTTP_HOST=www.typo3.nl]
	config.sys......
[globalString = HTTP_HOST=www.typo3.com]
	config.sys...

Ik heb dit niet getest trouwens! Maar mogelijk dat dit je een
oplossing biedt...

Groetjes,
Rens

Op 10-okt-2007, om 18:34 heeft Lars Roubroeks | IcarusVision het
volgende geschreven: