[TYPO3-UG Dutch] Domeinnaam pointen naar juiste taal

Lars Roubroeks | IcarusVision l.roubroeks at icarusvision.com
Wed Oct 10 17:40:49 CEST 2007

Beste lijst,

Voor een meertalige site (met het single tree-concept) wil ik graag dat de
domeinnaam bedrijf.com naar de Engelstalige variant v.d. site verwijst en
bezoekers vanaf bedrijf.nl rechtstreeks op de Nederlandstalige variant
uitkomen. Nu komen alle domeinen nog gewoon op de root uit, alwaar een
taalkeuze geboden wordt.

Als ik een Domain aanmaak in TYPO3 en deze zo instel:

Domain: www.bedrijf.nl

Redirect to: index.php?id=25&L=2

dan verschijnt in FireFox de volgende melding:

Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres
doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.

Overigens staat dan in de URL wel netjes www.bedrijf.nl/index.php?id=25&L=2
(en die werkt wel gewoon).

Dit is dus klaarblijkelijk niet de juiste manier. Iemand een suggestie hoe
dit wel gaat werken?

Thanks,
Lars