[TYPO3-UG Dutch] "show content of this page instead" met meerdere domeinen in een typo omgeving

El-Bouchtaoui, Aassim aassim.el.bouchtaoui at logicacmg.com
Wed Oct 10 12:38:19 CEST 2007

Dag allemaal,

In typo3 kan je wanneer je een nieuwe pagina aanmaakt aangeven dat je
content van een andere pagina wilt tonen.

Dit kan door in de advanced modus van de pagina de optie " show content
of this page instead" te selecteren.

Dit werkt goed. Echter nu heb ik een typo omgeving met 3 sites en aan
elke site is een domein gekoppeld.

Nu werkt het niet.

Op een site ontdekt dat je dan de volgende regel moet includen:

content_from_pid_allowOutsideDomain = 1

Dit leek goed te werken, maar toch niet.

Vervolgens kwam ik op een andere forum tegen dat je de volgende regel
moet includen:

config.typolinkCheckRootline=1

Helaas nog niet gelukt.

Iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt, gr,

Aassim

This e-mail and any attachment is for authorised use by the intended recipient(s) only. It may contain proprietary material, confidential information and/or be subject to legal privilege. It should not be copied, disclosed to, retained or used by, any other party. If you are not an intended recipient then please promptly delete this e-mail and any attachment and all copies and inform the sender. Thank you.