[TYPO3-UG Dutch] Kickstarter

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Mon Oct 8 16:29:46 CEST 2007

Hallo dan,

Iets in de richting is wel mogelijk met auxdataviewer
(http://typo3.org/extensions/repository/view/auxdataviewer/1.0.0/)

Tim Wentzlau liet tijdens zijn presentatie bij T3CON07 zien hoe je met deze
extensie makkelijk tabellen aan kunt maken en een frontend rendering van die
tabellen kan toevoegen. Ook liet hij zien hoe je met de kickstarter weer zaken
kan toevoegen aan je extensie en ook andere extensies kunt openen.

Ik heb zijn presentatie nog niet online gezien.

gRTz

ben

--
netcreators :: creation and innovation