[TYPO3-UG Dutch] Element TEKST wordt ge-htmlspecialchar-ed

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Oct 5 18:22:36 CEST 2007

Wat ik begreep is dat je je eigenopmaak wilt neerzeten als content
element.
dan moet je HTML gebruiken en niet text..

als je een RTE wilt gebruiken dan moet je de RTE opties goedzetten
zodat deze niet je HTML transformeerd.

Ik zou niet aanraden om tinyrte te gebruiken, erg buggy en niet al te
veel opties.

RIes