[TYPO3-UG Dutch] Element TEKST wordt ge-htmlspecialchar-ed

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Fri Oct 5 17:22:25 CEST 2007

Hoi Willem,
De editor is niet bedoeld om HTML-code in te plaatsen. De inhoud van het
editor-veld wordt door een parser-functie gehaald, en dat betekent dat
er het nodige aan verbouwd wordt.

Je kunt dit allemaal wel uitschakelen en anderszins beinvloeden. Zie
daarvoor de documentatie (extension manual) van de rich text editor,
rte_htmlarea, op typo3.org.

Succes!

Bas

- --