[TYPO3-UG Dutch] elk element wrappen?

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Thu Oct 4 15:53:57 CEST 2007

Beste medelijsters,

voor het doorvoeren van een ontwerp wil ik elk element in de linker- en
rechterkolom wrappen met wat html. Is dit mogelijk?
nb: de installatie maakt gebruik van automaketemplate.

Nu ben ik tijdens mijn speurtocht al tegen
   tt_content.stdWrap.dataWrap = |
aangelopen, maar hiermee kan ik geen onderscheid maken tussen de kolommen?

Ook heb ik zitten stoeien met het opzetten van een renderObj, daarin is veel
mogelijk maar volgens mij moet je dan ook voor elk type content een stuk TS
opzetten of kun je ook bepaalde standaard stukken overrulen?

Een 2e wens in het geheel is dat ik zo weinig mogelijk html in de TS wil hebben,
als het kan wil ik deze uit een (html) template vissen a la automaketemplate.

Er is vast een eenvoudige oplossing hiervoor (Typo3 blijft me nog steeds
aangenaam verrassen :) die ik over het hoofd zie. Ik ben autodidact (learning by
example) en heb daarom volgens redelijk wat gaten in de TS-kennis :P

Alvast dank voor eventuele tips,
Pascal