[TYPO3-UG Dutch] iDEAL ?

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Tue Oct 2 10:44:58 CEST 2007

Wij kunnen op het moment een offerte maken voor twee bedrijven die een
website met webshop willen. Daar moet wel iDeal bij in, maar we kunnen wel
zeggen dat het nog tot bijv. het eind van het jaar duurt voordat dat
geimplementeerd kan worden. Is het zeker dat het dan klaar is of niet? Ik
moet weten wat er over bekend is, voordat we de offertes kunnen maken.

Alvast bedankt,
Barbara