[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Fri Nov 30 15:41:27 CET 2007

Beste Jean-Pierre,

Het is en blijft altijd lastig om de juiste extensie te vinden en te kiezen.
Maar dat hoort er nu eenmaal bij. Zoek op "event" en je vind er een aantal.
Geen idee welke (niet uitgesproken) eisen er van toepassing zijn maar de
seminar Manager (seminar) is een optie.
Wat betreft stabiliteit en snelheid. Of hier aan voldaan wordt zal na testen
moeten blijken.

Tip voor alle extensie zoekers: Kijk ook eens op de T3 wiki. De Extension
Coordination Team is actief met extensies beoordelen en vergelijken.
Zie de link http://wiki.typo3.org/index.php/ECT

Vriendelijke groeten,
Kees van der Hall