[TYPO3-UG Dutch] Over cal en de editor die de p eruit haalt

Glenn Franquet glenn_fr at telenet.nospam.be
Thu Nov 29 23:39:53 CET 2007

Hallo lijst,

Ik denk dat ik een gelijkaardig probleem heb met de extensie
julle_events .

Ik had eerst zelf een aantal aanpassingen aan deze extensie gedaan zodat
ze gebruik kon maken van een html-template. Bij het testen ontdekte ik
dat o.a. de p tags er uit waren en dat er <link> stond ipv <a href ... .

Googlen bracht jammer genoeg geen oplossing voor het probleem en wilde
hier dan maar iets posten.  Ik zag dan toevallig toch deze post staan en
heb de suggesties uitgeprobeerd maar jammer genoeg zonder resultaat.

Heb het ook geprobeerd met een verse ongewijzigde installatie van de
extensie.

Zou het kunnen dat er iets ontbreekt in de code van de extensie?  Dat
deze de waarde on getransformeerd uit de database neemt zonder gebruik
te maken van een transformatie functie.  Of gebeurt dat niet in de extensie?

Hopelijk vind ik snel de oplossing.  Ik trek mijn haar niet uit maar ben
een nagelbijter.  En veel nagels heb ik niet meer over.

Alvast bedankt voor de hulp

Met vriendelijke groeten

Glenn Franquet

ps:  Ik hoop dat ik met mijn probleem niet inbreek in deze thread.  Zo
als gezegd leek het mij over een gelijkaardig probleem te gaan.