[TYPO3-UG Dutch] htaccess en design

Rob Weijer rob.weijer at gmail.com
Tue Nov 27 16:16:01 CET 2007

Hallo allemaal,

Zaterdagmorgen begonnen met Typo3 met het boek 'Building Websites with Typo3'.
Ik heb nu twee testsites draaien op mijn Fedora-server, waarvan één gebaseerd
is op webempoweredchurch.com ter vervanging van deduif.nu.

Mijn Apache-configuratie laat htaccess gebruik niet toe. Nou moet ik daar mee
aan de gang in de configuratie en vervolgens AllowOverride toevoegen. Echter,
wat zijn daarvoor de veiligste opties?

Daarnaast heb ik een vraag qua design. Hoe kan ik het design aanpassen, dus de
template? Want de site is qua inhoud bijna klaar...

Zoals je begrijpt ben ik wat Typo3 geheel nieuw (ook nog na bijna 200
bladzijden).

Rob