[TYPO3-UG Dutch] pi_openAtagHrefInJSwindow

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Tue Nov 27 14:30:43 CET 2007

Leen Strijk wrote:
> Hallo,
>
> Ik heb heel weinig javascript kennis.
Dit heeft niks met javascript te maken.

> Ik heb de volgende code, maar hij opent geen popup maar in hetzelfde
> scherm.
>
> $str= '<a href="upload.php">testwindow</a>'.
Lees bovenstaande regel eens goed door!
> $this->pi_openAtagHrefInJSwindow($str,$winName='',
> $winParams='width=400,height=300,status=0,menubar=0,scrollbars=1,resizable=1');
En lees nou eens de hele regel! En nog een keer :-)

Hier plak je waarschijnlijk de output van deze functie achter met als
input $str="". Die anchor tag moet als $str als input die functie
ingaan. Niet ervoor gezet worden. Want dan krijg je inderdaad een gewone
link.

Graag wat beter lezen voordat je gaat posten. In je HTML broncode had je
al kunnen zien wat er aan de hand was.

> Een andere vraag is:
> Nu opent hij een pagina die een klein script draait wat bestanden upload.
> Hoe kan ik dat het beste in een extensie verwerken.
> Dit bestand in de map van de extensie zetten, bijv. in pi1 of de hoofdmap?
Ik zou het in een aparte map 'contrib' zetten of 'scripts' omdat dit
namelijk een extern script betreft.