[TYPO3-UG Dutch] value waarde in formulier

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Nov 27 11:15:12 CET 2007

Hallo,

In mijn extensie heb ik een formulier gemaakt.
Een van de velden is een file upload veld

Nu heb ik ook een gedeelte wat een databaserecord ophaalt en in de
formuliervelden zet met behulp van value="waarde uit de db"
Hiermee kan je een record aanpassen.

Dit werkt allemaal goed behalve met de file velden.
De waardes komen niet in de velden.
Dat is ook zo bij de controle. Als er een fout is geeft hij het
formulier terug met eventuele foutmeldingen.
Als bijv de postcode fout is zou ik graag willen dat de file die ik wil
uploaden onthouden wordt. Kan dat?

gr Leen