[TYPO3-UG Dutch] FE user check (extensie maken)

Frans Saris franssaris at gmail.com
Mon Nov 26 22:05:29 CET 2007

Hoi Leen,

misschien ook een idee om bijvoorbeeld eens de extension
sr_feuser_register te bekijken.

Wat jij beschrijft is daar al mee mogelijk, en als je het toch zelf
wilt maken vindt je daar misschien nog wat extra aanknopingspunten.

gr. Frans

Op 26-11-07 heeft Leen Strijk<leenstrijk at tomaatnet.nl> het volgende geschreven: