[TYPO3-UG Dutch] FE user check (extensie maken)

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Nov 26 14:41:37 CET 2007

Hallo Jeroen,

Ja, ik wil een pagina tonen met een database record van degene die op
dat moment is ingelogd.
  Dus als je inlog krijg je een formulier te zien met jouw eigen record
die je kan aanpassen. (bijv nieuw adres)
De aan te passen record is een andere dan de fe userrecord (van de
gebruiker)
Als de gebruiker niet is ingelogd krijgt hij helemaal niks te zien en
als hij wel is ingelogd maar nog geen record heeft dan krijgt hij een
leeg formulier te zien.

gr Leen