[TYPO3-UG Dutch] Op zoek naar extensie ...

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Fri Nov 23 20:53:09 CET 2007

Hoi Jeroen,

Zelf ben ik nogal fan van dr_wiki.

Let wel op bij het installeren, hij durft namelijk al eens foutmeldingen
geven (maar op de site van de auteur vind je een aantal tweaks voor
veelvoorkomende problemen). Maar eenmaal je het werkend krijgt is het best
wel een leuke tool! Klein voorbeeld: je kan op de publieke site de wiki
publiceren zonder editeerrechten, en op een beschermde pagina (fe
gebruikersgroep) dezelfde wiki hernemen, maar ditmaal met gebruikersrechten.
't Is en blijft natuurlijk de beperkingen van een wiki hebben (e.g.
lay-out), maar als dat geen probleem is, heb je denk ik gevonden wat je
nodig hebt.

Groetjes,

Nico