[TYPO3-UG Dutch] form button image ipv submit

Ralph Klerk ralphklerk at xs4all.nl
Fri Nov 23 16:22:47 CET 2007

Hallo, weet iem. hoe ik het volgende kan oplossen:

Waar het content type Form normaal gesproken <input type="submit"
name="formtype_mail" id="mailformformtype_mail" value="Verzend"
class="mf-submit" /> genereert wil ik <input type="image"
src="fileadmin/bt-search.gif" name="formtype_mail"
id="mailformformtype_mail" value="Verzend" class="mf-submit" />
genereren. Hoe kan ik dit met Typoscript voor elkaar krijgen?

Kan iem. mij op de goede weg helpen?

CU, Ralph