[TYPO3-UG Dutch] Op zoek naar extensie ...

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Fri Nov 23 12:30:25 CET 2007

Een erg uitgebreide maar commerciele oplossing voor TYPO3 is Involve,
gemaakt door 3rd Eye Vision (3ev) uit Engeland. Zie
http://www.involvepeople.com/ en http://www.3ev.com

Helaas hebben ze de demo offline gehaald, maar er is nog wel een
screencast beschikbaar. 3ev is bezig versie 2 te ontwikkelen.

De screencast geeft alleen weer dat dit alleen gericht is op frontend
editting, maar het is er juist op gericht dat frontend users een eigen
'persoonlijke' website kunnen maken en kunnen kiezen voor
voorgedefinieerde templates en extensies.

Patrick