[TYPO3-UG Dutch] a:active kleur

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Tue Nov 20 13:57:17 CET 2007

Hallo Paul,

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het blur script. Daardoor wordt de
focus als er geklikt wordt op een menu item meteen weer weggehaald,
waardoor de link dus niet meer active is. Waarom dat nog steeds
standaard in Typo3 zit weet ik niet. Het resultaat wat ze er mee willen
krijgen is namelijk makkelijk via CSS te doen (outline: none). Maar
goed, je kunt het via TypoScript uitzetten door noBlur op 1 te zetten in
je TMENU.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet