[TYPO3-UG Dutch] online shopping

Hans van Dijk hans at netklaar.nl
Fri Nov 16 20:30:48 CET 2007

Hi Jos en Christof,

Klopt ook, wat Jos zegt, ik wil zelf ook graag verder met commerce,
maar vanwege de hoeveelheid functionaliteit in tt_products, ben ik
nog niet om.

Christof, ik denk dat het voor jou belangrijk is om te weten of alle
functionaliteit die je nodig hebt in Commerce aanwezig is, als dat zo
is, dan zou ik inderdaad kiezen voor Commerce.

Groet, Hans