[TYPO3-UG Dutch] Alternatief voor t3references en t3consultancies

Rob Jansen rob at myvoice.nl
Fri Nov 16 07:54:46 CET 2007

Nicky,

dank voor het voorwerk ;-)
Ik zoek ook zoiets. Daarbij gaat het om het aanleggen van een
dealerlijst met vermelding op de website.

De dealerlijst zit nu al in ons (sql-ledger) administratie programma
maar om dealers wat extras te bieden is een website login met
mogelijkheid zelf de gegevens bij te werken een mooie oplossing.
Dan hoef ik nog alleen maar te kijken of ik de data vanuit typo3 dan
(semi)automatisch naar sql-ledger kan exporteren.

Scheelt mij een hoop in- en overtypen.

Ik ben dan ook heel benieuwd naar jouw ervaringen met de verschillende
plugins.

Groeten,
	Rob