[TYPO3-UG Dutch] tt_news lijst linkt niet naar vertaling maar naardefault taal

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Wed Nov 14 09:01:08 CET 2007

Hallo Frank,
Bedankt voor je reactie.
Klop de 206 is het id van het Nederlandse nieuws bericht, wat hier de
default taal is. In mijn geval wordt er gebruik gemaakt van één nieuws
sysfolder. Door in die sysfolder Alternatieve talen toe te voegen
vertaal ik het nieuwsbericht direct in die sysfolder. Dan krijg je per
nieuwsbericht een Default met daaronder de vertalingen. De vertaalde kop
wordt wel getoond, maar het default nieuwsbericht ID blijft getoond.

Groeten,
Jeroen

Frank wrote:
> Dag Jeroen,
>
> Ik ben niet helemaal zeker of ik je goed begrijp maar hier mijn bedenking.
> Je hebt een meertalige site dus ga ik er van uit dat je op de pagina waarop
> je die LIST tt_news plugin plaatst, ook de 'alternative page languages' hebt
> gedefinieerd. Je hebt de pagina dus 'gelocaliseerd'. Daardoor kan je nu die
> LIST tt_news plugin ook localiseren met 'Create a copy for translation'.

klopt