[TYPO3-UG Dutch] tt_news lijst linkt niet naar vertaling maar naar default taal

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Tue Nov 13 16:04:11 CET 2007

Hallo,
Momenteel ben ik bezig met een meertalige website waarin ook het nieuws
vertaald dient te worden. De taalswitch gaat in het algemeen goed.
Echter, wanneer ik de tt_news (2.5.0) lijst weergave opvraag en daar ga
wisselen van taal dan zie ik wel de kop mee veranderen naar de juiste taal.

De variabele tx_ttnews[tt_news] blijft altijd 206. Dit is het id van de
default taal.

index.php?id=80&L=2&tx_ttnews[tt_news]=206&cHash=50b9b12503

Het maakt niet uit of L: 1,2 of 3 is.

Wellicht weet iemand waar dit aan kan liggen.

Alvast bedankt.

Groeten,
Jeroen