[TYPO3-UG Dutch] inline styles en nieuwsbrieven

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Mon Nov 12 13:52:03 CET 2007

Hallo Frank,

Voor het omschrijven van css_styled_content moet je deze file eens bestuderen:
typo3/sysext/css_styled_content/static/setup.txt
en de onderdelen die je wilt aanpassen in je eigen TS template aanpassen. Daarin
kun je dingen als floated images instellen e.d.

Voor de echte details moet je de manual van Htmlarea RTE eens bestuderen. Via je
TS template (en in sommige gevallen de Page TS config) kun je grotendeels
instellen wat de RTE precies aan tags en CSS code oplevert. Kijk bijv. naar
instellingens als deze:

lib.parseFunc_RTE.nonTypoTagStdWrap.encapsLines.addAttributes.P.style =

lib.parseFunc_RTE.tags.link.typolink.ATagParams

lib.parseFunc_RTE.tags.h2.wrap
etc.

Succes,
Loek