[TYPO3-UG Dutch] New front end login box newloginbox 3.1.0

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Nov 9 17:58:48 CET 2007

Ik blijf aan het zoeken en zoeken totdat ik het gevonden krijg ;-)

New front end login box newloginbox 3.1.0 geinstalleerd en gekozen voor de
plugin "USER LISTING" op een pagina. Dat werkt goed maar hoe je iets
gesorteerd krijgt is mij een raadsel. Ik geef bijvoorbeeld aan dat ik
company en name in de userlisting wil laten zien en dat gaat goed echter is
er een hele aparte sortering. Hoe geef je bij de plugin newloginbox met de
"user listing" aan hoe iets gesorteerd moet worden? In mijn geval dus
company of name?

Groeten,
Jordan van Bergen