[TYPO3-UG Dutch] installatie 4.1.3

Frans Saris franssaris at gmail.com
Fri Nov 9 16:51:32 CET 2007

Mag apache de symlinks volgen?

ff testen door een symlink te maken naar een test bestand wat je wel
rechtstreeks via de browser kunt benaderen en dan proberen via een
symlink te benaderen.

via htaccess kun je dit met +FollowSymlinks aan zetten.

gr. Frans

ps. heb niet alle mailtjes gelezen kan dus zijn dat dit al voorbij is gekomen

Op 09-11-07 heeft Jos Schipper [Netcreators]<jos at netcreators.com> het
volgende geschreven: