[TYPO3-UG Dutch] installatie 4.1.3

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Fri Nov 9 14:39:25 CET 2007

Bedankt allemaal voor de support.
Ik heb één en ander na gekeken. Uit het phpinfo.php script blijkt dat de
safe mode niet aanstaat:

safe_mode local value: off	master value: off

Dat zou dus niet het probleem moeten zijn. De voorspelde onderhoudshel
zou mij dan bespaard moeten blijven. De installatie hel zit ik nog
midden in.
Is er ergens een lijst van hosting providers waar het mogelijk is om
TYPO3 te installeren? Ik heb misschien wel gekozen voor een verkeerde
provider. Ik zit echter nog in de 'niet goed/geld terug' periode.

Wat ik tijdens installatie wel tegenkwam is dat ik het chgrp commando
niet mag uitvoeren. Kan dat er mee te maken hebben?

Vriendelijke groet,

Dick Sijtsma