[TYPO3-UG Dutch] new front end login box

poq info at poq.nl
Fri Nov 9 11:42:52 CET 2007

Hallo typo gebruikers,

Ben bezig met de bouw van een website met een aantal pagina's geschikt voor
front end users.

Het leek mij leuk de extensie te gebruiken New front end login box

Deze loginbox heb ik geinstalleerd en werkt. Eveneens heb ik een gebruiker
aangemaakt in de DB die ik kan zien in de userlist. Dat stukje doet het ook.

Daarvoor had ik al een groep aangemaakt en ook een pagina die door de groep
kan worden bezocht.

Alleen kan ik nu de pagina niet zien als ik inlog. Weet iemand hoe dit kan?

Andre Miedema

  _____

It has removed 14130 spam emails to date.
Try SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/len>  for free now!