[TYPO3-UG Dutch] Engelse datum - was Re: ve_guestbook en verdwijnende labels...

Rob Jansen rob at myvoice.nl
Wed Nov 7 08:05:41 CET 2007

Mooi,

Zit ik nog met een paar probleempjes:

1) de datum blijft in het Engels (dus "Monday, 05-11-07 14:03")

2) Ik krijg in het guestbook alleen de entries met de huidige taal.

Van mij mogen de engelstaligen best zien dat er Nederlandse entries
tussen zitten - en andersom -

Probleem 1) lijkt een algemeen TYPO3 probleem want tt_news laat de datum
ook nog zien als " Saturday 03. of November 2007 Leeftijd: 4 days".
Het probleem blijft bestaan ook als ik Nederlands niet als default taal
heb staan. Ik heb Nederlands nog eens expliciet als taal toegevoerd met
GP:L = 2, maar ook dat lost het probleem niet op.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen vertalingen voor de datum
zijn, het zal wel weer iets zijn wat ik in Typoscript moet regelen ???

Rob

Patrick Scholman wrote:
> YES!
> Bedankt Rob. Jouw tweede suggestie loste het op!
> Mooi, kan ik weer verder,
>
> Patrick

[globalVar = GP:L = 2]
    config.sys_language_uid = 2