[TYPO3-UG Dutch] ve_guestbook en verdwijnende labels...

Patrick Scholman typo3 at scholman.org
Mon Nov 5 14:56:00 CET 2007

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem met de gastenboek extensie ve_guestbook.
Op een tweetalige site (NL-default en Engels, TYPO3 4.1, TV, real_url)
krijg ik een probleemloze Nederlandse versie, maar op de pagina in het
Engels komen er geen labels in het formulier ... Kijk hier maar eens:
http://www.bikerkerk.be/en/guestbook.html(of hier wanneer het probleem
opgelost is:http://www.bikerkerk.be/fileadmin/scherm.gif)
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Ik heb het al geprobeerd zonder realurl, zonder captcha, met handmatig
de template invoeren voor de engelse kopie... I don't get it...
Wie wel?

Alvast bedankt,

Patrick Scholman