[TYPO3-UG Dutch] typo3-4.1.3

Rob Jansen rob at myvoice.nl
Sun Nov 4 18:02:19 CET 2007

Dick,

ik gebruik zelf momenteel alleen tt_news en ve_guestbook en ben
voornamelijk met het systeem "aan het spelen" om de mogelijkheden van
TYPO3 te verkennen.
Ik heb mijn site ondertussen van 3.8.0 naar 4.0.6 en 4.1.1 naar 4.1.3
geupgrade - zonder problemen.

Mijn advies: maar een backup van de database, zet de nieuwe typo3_src
klaar, zet de link van je oude versie om naar deze nieuwe en voer de
typo3/install install uit om de database te upgraden (zie manual).

4.1.3 is alleen een 'bug-fix' release ten opzichte van 4.1.1 en daar heb
ik niets vreemds over gelezen.

Succes,

	Rob