[TYPO3-UG Dutch] veilige verbindingen

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Sat Nov 3 20:56:56 CET 2007

Ik zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien. Typo3 is echt super
uitgebreid en ik verbaas me nog steeds over alle mogelijkheden.

Ik zit echter met een vraag die ik graag opgelost zie. Ik heb een tweetal
sites die ik graag ook remote wil bedienen. Een inlog op http://site/typo3
als gebruiker met flinke rechten lijkt me echter een veiligheidsrisico. En
apache geeft me maar op een domein een SSL verbinding :-(

Heeft iemand ervaring met het remote veilig inloggen op de BE van meerdere
domeinen op een apache server? Kan typo3 hier zelf iets in betekenen?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
++ http://lossehandjes.nl/ | Solaris 10 / Nevada