[TYPO3-UG Dutch] gebruik van IprocFunc

Jeroen Visser jeroen at roquin.nl
Thu Nov 1 17:15:26 CET 2007

Hallo,
Ik ben bezig de categorie lijst van commerce in te voegen in m'n
verticale uitklap menu. Nu ben ik gewezen op de functie IProcFunc en
ermee aan de gang gegaan. Ik ben uitgegaan van het voorbeeld dat wordt
gegeven in media/scripts/example_itemArrayProcFunc.php
Hier geeft $menuArr de boom terug die bestaat. Wanneer ik bijvoorbeeld
bij PID 400 (catalogus) kom dan zou ik op dat punt de array moeten
uitbreiden met de commerce categorieën.

Heeft iemand dit eerder bij kop gehad? Klopt m'n gedachten gang? Ik kijk
uit naar wat tips hieromtrent.

Alvast bedankt.

Groeten,
Jeroen Visser